Het is Gedaan! - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Ella en Harry Zon - WaarBenJij.nu Het is Gedaan! - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Ella en Harry Zon - WaarBenJij.nu

Het is Gedaan!

Door: Ella en Harry.

Blijf op de hoogte en volg Ella en Harry

18 Juni 2015 | Spanje, Sarria

We zijn gisterenmiddag aangekomen in Santiago de Compostella, na een mooie tocht door Calicie, het is hier echt zoveel anders dan in het andere deel van Spanje alles veel groener en wat ook bijzonder is, je hebt hier Bossen van Eucaliptus bomen, de geur die van deze bomen afkomt is echt lekker en bijzonder. Eergisteren nog 4 Nederlanders ontmoet Wil en Piet en Hanneke en Theo daar hebben we ook nog genoeglijk de avond mee doorgebracht deze mensen waren ook op de fiets vanuit Nederland vertrokken en waar we dus goed onze ervaringen mee konden delen. Maar goed we zijn er, en hebbenvandaag onze fietsen weggebracht voor transport naar Nederland. We ontmoeten hier ook steeds mensen die aankomen en die we van onderweg kennen het heeft een echte band gesmeed, het gevoel van, "we hebben het gedaan"
Zaterdag vertrekken we naar Finesterre ( het einde van de wereld) daar willen we twee dagen verblijven om onze reis af te sluiten heerlijk aan de Oceaan, maar ook voor de zonsondergang die moet daar zo weergaloos mooi zijn we gaan het zien groetjes Ella en Harry.

• 19 Juni 2015 - 00:42

Annemiek:

Ha lieve schatten!!

Yes!!!! You did it!! Geweldig, wat een ongelofelijke prestatie! Wat een ervaring!! Twee helden zijn jullie!!!! Geniet nog lekker van elkaar, de zee en de mooie zonsondergang! Heel veel liefs Miek

• 19 Juni 2015 - 08:08

Jolanda En Bep :

Hallo,
    Fantastisch jullie hebben het al gedaan. Wij vertrekken a.s. zaterdag en hopen begin augustus aan te komen. Hebben jullie nog tips en leuke overnachtingsplekken?

• 19 Juni 2015 - 08:10

Karin:

Olè olè olè olè, you're the champions............................Gefeliciteerd...................En nu op zoek naar een plekkie om een onvergetelijke verjaardag te hebben????

Dikke kus!!!!

• 19 Juni 2015 - 09:05

Dilia:

Wauw geweldig, gefeliciteerd met dit grandioze resultaat!! Geniet van jullie vrije dagen, jullie hebben het dik verdiend. Kanjers alvast een geweldige verjaardag voor jullie! Xxxjes

• 19 Juni 2015 - 09:47

Saskia:

Gefeliciteerd!

• 19 Juni 2015 - 10:00

Marieke:

Gefeliciteerd!! Geniet nog van jullie vakantie.

• 19 Juni 2015 - 10:21

Jacqueline:

Geweldig. Mooie plek om je verjaardag te vieren

• 19 Juni 2015 - 11:09

Chris:

fantastisch, toppers!!

• 19 Juni 2015 - 12:42

Cees En Ans:

Hey Toppers,

Wat geweldig dat jullie het eindpunt hebben bereikt. Diepe buiging! Nu op naar het einde van de wereld....alhoewel..... dat is hier toch? ;).
    Lekker nog een paar dagen nagenieten van de inspanningen en ervaringen, en dan zien we jullie binnenkort weer verschijnen. Tot snel. Enjoy!

• 19 Juni 2015 - 16:57

Fam Romijn:

Proficiat, veel geluk met de mooie zonsondergang en hopelijk geen bewolking gr H en L.

• 19 Juni 2015 - 17:16

Menno:

Ella en Harry,

Ik ben trots op jullie, dat moet ik ff kwijt.

Menno

• 19 Juni 2015 - 18:29

Franka:

Wat een prestatie; gefeliciteerd allebei.
    Het gevoel wat het geeft om te zijn waar je naar toe wilde............voor ons niet te bevatten.
    Maar voor jullie een ultiem moment.
    Geniet na met iedereen en samen.

liefs, Franka

• 19 Juni 2015 - 18:31

Ingrid En Cocky:

We hebben genoten van jullie verhalen, avonturen en mooie ontmoetingen.
    Inderdaad iets want een band schept, versterkt, samen deze uitdaging aangegaan en overwonnen; heel mooi en iets waar jullie trots op mogen zijn, chapeau .... goede thuisreis ....

• 19 Juni 2015 - 20:04

Lenie Holster:

Ella en natuurlijk ook Je man knap hoor Gefliciteerd

• 19 Juni 2015 - 22:57

Nienke:

Knap gedaan hoor, Harry en Ella! Gefeliciteerd!!!

Groetjes Nienke

• 20 Juni 2015 - 16:43

Annie Van Mierlo:

Harrie en Ella gefeliciteerd hoor jullie zijn echte kanjers

• 20 Juni 2015 - 19:05

Ine Den Haan:

Ik bewonder jullie enorm, toppers!!!!

• 21 Juni 2015 - 13:15

Hilde:

Van harte gefeliciteerd jullie beiden, wat een prestatie. Ella in het bijzonder, nog een dikke kus voor je verjaardag.

liefs Hilde

ik ben er stil van...

• 27 Juni 2015 - 14:56

Caminofrans:

Ola Bicigrinoos,
    vreemd dat ze fietsen naar Santiago do Compestella een prestatie of een pelgrimstocht noemen. Een pelgrim is iemand die te voet naar de bedevaartsplaats loopt. da's heel wat anders!!
    gegroet,
    Vaminofrans