We zijn in Spanje! - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Ella en Harry Zon - WaarBenJij.nu We zijn in Spanje! - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Ella en Harry Zon - WaarBenJij.nu

We zijn in Spanje!

Door: Ella en Harry

Blijf op de hoogte en volg Ella en Harry

04 Juni 2015 | Spanje, Zubiri

Gisteren richting de Spaanse grens vertrokken richting puerto de ibaneta een klim van 16 km tussen de 7 en 9 procent. Het was erg mistig en de wegen waren nat. We waren daar werkelijk in de wolken. Afgezien van het harde werken
dat we toch wel moeten doen om daar te kunnen komen. Boven aangekomen weg er niets te zien van de valei die daar zo mooi is.
Op weg naar beneden brak de zon door en was het direct prachtig weer mooi om te zien hoe de grote wolken mist uit de bergen komen.
We hebben nog twee bergen gehad en zijn aangekomen in Zubiri, waar een pension hebben gevonden, en bedankt voor alle leuke en bemoedigende berichtjes, groetjes Ella en Harry.

• 04 Juni 2015 - 08:08

Marjan En Michel:

Op naar het Spaans nu! Ja.... zeker afzien voor jullie, maar gelukkig worden ze afgewisseld met mooie intense momenten. Kijken elke keer weer uit naar het volgende verslag. x

• 04 Juni 2015 - 09:49

Bettie Ghuijs:

Olé al veel bergen beklommen maar nu dan in Spanje. Goed gedaan hoor! Hoop dat er nu veel afdalingen komen naar beneden rijd toch fijner dan naar boven. Zet hem op! Het doel begint nu in zicht te komen. Groetjes Bettie en Jan

• 04 Juni 2015 - 10:43

Jacqueline :

Hartstikke goed van jullie. Jammer van de mist, maar misschien beter dan 30 gr. Groetjes van Jopie. Leuk jullie te volgen. Als je zo doorfietst heb je nog een paar weken om te relaxen. Maar dan ben je waarschijnlijk zo verknocht aan je fiets, dat je die niet kunt missen.groeten uit een zonnig Hank. Jacqueline en Jan

• 04 Juni 2015 - 13:21

Liesbeth:

leuk jullie zo te volgen, hartstikke knap van jullie lekker verder fietsen en we kijken uit naar het volgende verslag

• 04 Juni 2015 - 16:50

Alie En Bert:

Geweldig, nu dus begonnen aan de laatste etappe Spanje.
    Blijf genieten dit kan niemand jullie meer afpakken.

• 04 Juni 2015 - 18:21

Cocky En Ingrid:

In één woord, "Chapeau" :-)

• 04 Juni 2015 - 20:28

Leen En Hannie Romijn:

serkte met de afdalingen houd je remmen op orde en veel plezier samen

• 05 Juni 2015 - 05:31

Karin:

Weer een mijlpaal....Spanje....goed zeg! Is het aftellen afl begonnen???;-)

• 05 Juni 2015 - 08:17

Annemiek:

Hola, hola!! Spanje!!!!Come estas?? You go TOPPERS!!!!!! Wat een prestatie hebben jullie nu al geleverd!! ik kijk nu al uit naar het volgende bericht!! Love you both!!! Xxxxx Miek

• 05 Juni 2015 - 18:57

Dineke:

mi corazon esta contigo.
    of zoiets. als je het zo uitspreekt verstaan de Spanen het wel, hoor. :-)
    en nu lekker aan de paella en de café con leche en tostada de marmelade.
    het gaat goed met m'n polderspaans, zie je dat?
    oh, wat zullen jullie genieten. en zo verdiend ook!

XXXXXXX